Fase 1: cercles xarxa/professionals
Incorporant la mirada dels diferents actors que configuren la xarxa d’atenció a la infància i l’adolescència al coneixement de la realitat i de les necessitats…
Objectius d’aquesta fase:
- Posar en valor, intercanviar i aprofitar al màxim tot el saber pràctic que tenim els diferents membres de la xarxa.
- Construir un relat comú i un marc de referència compartir en el qual fonamentar el treball conjunt.
- Identificar aspectes en els quals cal que la xarxa continuem explorant i aprofundint.
Jornades Cercles coneixement – 26 i 27 abril
PRIMERA JORNADA (26 d’abril):
Presentació del projecte Cercles de coneixement
Compartint algunes dades de contextualització i reflexions de partida
Taula rodona “Conèixer el que necessiten i volen els infants i adolescents per oferir-los més i millors respostes”
- Aportació de Vicenç de Febrer (petita infància)
- Aportació de Montse Cusó (infància)
- Aportació de Sera Sánchez (adolescència)
Conferència de Ferran Casas: “La mirada dels infants i adolescents sobre el seu propi benestar”
SEGONA JORNADA (27 d’abril):
Metodologia dels Cercles de coneixement
Buidat d’idees generades als cercles de coneixement (petita infància, infància i adolescència)
Explicació sobre la continuitat del projecte cercles de coneixement (fase 2 i 3)
***
Valoració de les Jornades realitzada pels participants
VÍDEO “Crònica visual de les Jornades”
_______________________________________
Una mirada global del projecte
Algunes dades…
Infografia diferents fases i resultats.